KEBAB4U!

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 892 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Kebab4U!. Meer weten? Ontdek meer

19 jun 2026 om 18:14 Alles was weer top zo als altijd
14 jun 2026 om 20:35 Voorkeurstijd was 17.30, ze kwamen 20 min. Later……
28 mei 2026 om 22:16 De patat was slap en koud, maar derest was lekker!
23 mei 2026 om 11:32 hele degelijke kapsalon, en niet zuinig met portie
22 mei 2026 om 20:00 lekkere kapsalon extra vlees besteld viel een beetje tegen helaas wel snel bezorgd. beetje veel zout/paprikapoeder? bij de patat.
18 mei 2026 om 19:34 Wat een waardeloze tent! Ze bepalen hun eigen prijzen via thuisbezorgd en als ze aan deur komen geven ze aan dat je moet bij betalen? Wat volkomen onzin is. Als je ze dan belt zeggen ze ja dat kan niet etc. NOOIT MEER OPNIEUW BESTELLEN.
14 mei 2026 om 19:58 mega snel bezorgd
23 apr 2026 om 20:58 prima verzorgd en lekker
24 mrt 2026 om 19:52 Elke keer geven we aan geen sambal of peperkruiden omdat er gezinsleden niet tegen kunnen we hebben vandaag weer twee grote kapsalons weg kunnen gooien. Dus ik beoordeel ze slecht.. Het is namelijk elke keer als wij bestellen dat dit zo is.
19 mrt 2026 om 21:33 Was delicious! and well-packaged was very warm when delivered and came fast thank you